Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vidím, že máte všechno "na doraz" - i zásoby jídla. Jako moje obě děti. Ty taky vždycky mají všechno spočítáno, naplánováno "tak akorát". Já z toho docela často šílím, protože jako účetní, jsem si celý život dělala "rezervy". :-( A že se vyplácely.

Jo - vážně se hlavní město, o kterém píšete, jmenuje Biškek, jako jejich kořalička? Nebo jsem to blbě pochopila už minule já? Dík a hezké svátky přeji. :-)

0 0
možnosti
PJ

P25e39t72r 19J50a87n90á31k

15. 12. 2017 10:04

Zdravim vas Dano, my meli zasob vic, aspon ja, ale v prubehu putovani jsem vymenil neco tady za teply caj, neco tamhle za kus reci atd :) Ano, ta koralka se jmenuje podle hlavniho mesta :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 446x
Se zlomeným nosem šel bych světa kraj...A tak jsem se rozhodl místnímu čtenářstvu a mým kamarádům přiblížit své cestovatelské zážitky... V zájmu zachování Vašeho duševního zdraví a eliminace co nejméně nenáviděných mejlů, bylo přikročeno k postupnému dávkování těchto kontroverzní příspěvků.

Seznam rubrik