Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Každý může mít svůj názor, jsem velmi opatrná v hodnocení dějin. Děda legionář by mohl vyprávět. Prošel Ruskem až do Vladivostoku s ostatními legionáři od nás a já celý život slýchala: "Děvenko, tam jsme bojovali jako u Jiráska - proti všem. Oni se nás opravdu všichni taky snažili zabít." - představte si, život mu zachránil jeden starý kozák právě z Haliče, co ho vůbec neznal. Taková je dějinná pravda. Jen ti slušnější (a přeživší) sčítají ztráty. Na všech stranách.Ty grázly, taky na všech stranách, nezajímá nic. Díky za tohle povídání, vždycky jsem si Lvov zkoušela představit - jak asi vypadá ve skutečnosti - když jsem si jako mladá holka nadšeně četla romány od Henryka Sienkiewicze. :-) Zdravím.

0 0
možnosti
JH

Nevíte o tom nic, ale hodnotíte. Alespoň toho Švejka si jednou v životě přečtěte.

2 2
možnosti
PJ

P87e69t74r 41J30a29n45á77k

22. 11. 2018 22:31

je to tak, právě proto si o tom člověk nejdříve informace zjišťuje či na základě osobních zkušeností může vyprávět. Toto je příběh můj, rád si poslechnu ten váš. :-) pěkný večer

0 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 446x
Se zlomeným nosem šel bych světa kraj...A tak jsem se rozhodl místnímu čtenářstvu a mým kamarádům přiblížit své cestovatelské zážitky... V zájmu zachování Vašeho duševního zdraví a eliminace co nejméně nenáviděných mejlů, bylo přikročeno k postupnému dávkování těchto kontroverzní příspěvků.

Seznam rubrik