Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkný příběh - párkrát jste mně rozesmál a jednou vyděsil. To když jste "plaval" na tom kamení. Ale obě bouřky mi připomenuly krásnou větu mé přítelkyně: "Jedním z největších projevů nedůvěry v Boha, je hromosvod na kostele.". Jsem ráda, že Vám a Rusům nedošly písně. Ostatní se dá s Biškekem vydržet. Zdravím a dík za krásné fotky.:-)R^:-).

1 0
možnosti
Foto

Jste skvělí a máte můj obdiv.R^:-)

Jenom mě trochu tahá za oči ten nadpis "Dobytí Piku Učitel". Pik znamená vrchol, špička, jak jistě víte. Přeložit jen jednu část názvu hory zní podivně. O Lomnickém štítu byste jistě také nehovořili jako o Piku Lomnický.

1 0
možnosti
  • Počet článků 55
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 446x
Se zlomeným nosem šel bych světa kraj...A tak jsem se rozhodl místnímu čtenářstvu a mým kamarádům přiblížit své cestovatelské zážitky... V zájmu zachování Vašeho duševního zdraví a eliminace co nejméně nenáviděných mejlů, bylo přikročeno k postupnému dávkování těchto kontroverzní příspěvků.

Seznam rubrik